Rezultatele cautarii dupa : "publicitate outdoor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Rene Rosenberg a achizitionat Affichage. Exclusiv adplayers.
Joi, 01 August 2013
 Incepad cu 1 august, APG  SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Cora lucreaza din ianuarie si cu Medes Advertising
Miercuri, 04 Februarie 2009
Condusa de Andreea Lica (foto), agentia de publicitate Medes Advertising are contul de creatie pentru comunicarea outdoor si copertile cataloagelor Cora, pe langa Brandstalk  (The...
Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.

Coca-Cola a taiat Internetul din bugetele de media
Joi, 21 August 2008

Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -

Finalistii Outdoor la Golden Drum 2006
Vineri, 06 Octombrie 2006
21 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Outdoor, iar dintre acestea doar una este din România si apartine TBWA Merlin
Sebastian Ghita si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, in spatele Euromedia. Exclusiv adplayers.
Miercuri, 09 Octombrie 2013
 Fondatorul Romania TV si mana dreapta a primarului Chiliman, Vlad Moisescu, controleaza in mod egal deciziile in cea mai mare companie de publicitate outdoor din Romania

Surse: Vlad Ruta a primit propunere de administrare a afacerilor Euromedia si Affichage. Managerul nu comenteaza.
Miercuri, 21 Decembrie 2016
 Fondatorul Spectacular Group si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp pentru Romania si Rusia, omul de afaceri Vlad Ruta a primit o propunere de administrare a afacerilor grupului de publicitate OOH Euromedia si Affichage, potrivit unor surse adplayers apropiate celor doua companii.
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
Joi, 14 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa,...
OOH Politia! Pierderi uriase din furturi, vandalizari si afisari ilegale in publicitatea outdoor
Vineri, 21 Septembrie 2012

ROAA pregateste o campanie antivandalism organizata cu sprijinul Primariei Capitalei si Politia Romana. “Fenomenul vandalizarii s-a raspandit colosal in ultimele 6 luni. Avem pierderi uriase din furturi, vandalizari si afisari ilegale” motiveaza initiativa Bogdan Vasile, noul Presedinte al Asociatiei Romane de Publicitate Outdoor